BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, November 16, 2008

MAK...















-Mak, insan yang melahirkan aku dan menjadikan aku insan yang paling bertuah di bumi ini...
-Mak, insan yang pling istimewa, insan yang paling aku hormati dan insan yang paling aku sayang kat lam dunia ni...
-Mak, insan yang tanpanya tak mungkin aku ada kat mana aku berada sekarang
-Mak, insan yang sangat aku kagumi dalam hidup aku
-Mak, insan yang byk ajar aku erti sabar dan redha
-Mak, insan yang sentiasa ada di sisi bila aku perlukan seseorang
-Mak, insan yang tak pernah jemu mendoakan aku
-Mak, insan yang aku ingin jadi sepertinya
-Mak adalah semangat aku
-Mak adalah segala-galanya bagi aku

Mak, terima kasih sebab lahirkan tie dan jadikan tie insan yang paling bertuah kat bumi ne sbb dilahirkan oleh seorang insan seperti Mak...Mak adalah insan yang paling istimewa, insan yang paling tie hormati dan insan yang paling ti sayang dalam dunia ni...tanpa Mak tak mungkin tie jadi apa yang tie jadi skrg...Mak adalah insan yang paling tie kagumi ...terima kasih sbb banyak mengajar tie erti sabar dan redha...terima kasih sbb sudi menjadi seorang pendengar yang setia, yang sentiasa ada bila tie perlukan Mak...

Mak, tiada kata-kata yang dapat menggambarkan betapa Mak adalah segala-galanya bagi tie...Mak, u're the best in the world...

Dan...sorang lagi tu..

-Adikku sayang, walaupun sangat nakal tapi aku sangat sayang kat dia...
-Adikku yang taun depan dah nak masuk darjah satu...exitednya nak tgk dia pakai baju sekolah pastu bawak beg roda...mesti comel...macam kakak dia...hahaha...

0 comments: