BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, February 25, 2011

^_^

Assalamualaikum....



At last aku di sini setelah hmpir berminggu2 tak update blog...welcome back to me n myself...huhuhu...seperti biasa klu dah kul 4 lebih msih segar bijik mata yg dua ni dan takdak benda nak dibuat ke mana lagi aku nak pi selain ke sini...hurm...patutnya waktu2 skrg ni aku tgh enak dibuai mimpi...klu tak mimpi dok kat paris...mungkin aku tgh mimpi dok kat sri kembangan...erk...[aku rela kalau ada sapa2 nak kuk kepala aku sampai pengsan waktu ni]...nge~~...



Nape la baru kol 4 pagi...kan best klu dah 4 ptg...eh salah2...kan best klu dah kol 8 mlm...huhuhu...tak sabar nak jumpa en.abg...[sila abaikan ayat sblm ni]...he...bak kata aku sendiri td...klu la aku leh meresap masuk lam laptop ni, dah lama aku sampai sana...nak tunjuk betapa tak sabarnya nak jumpa...haish...[mak...tgk anak mak ni]...he...nasib baik mak tau dah...sayang mak...^_^..



Urmm...dah berapa lama ek tak jumpa...dah 47 hari...lamanya...last hari tu jumpa masa kenduri kat melaka...tapi...tu pun klu jumpa kat skype tak diambil kira...klu diambil kira dah hampir 3jam tak jumpa...lamanya...huhuhu...[kuk kepala sendiri kali ni]...-_-"...



Dulu...aku selalu fikir...aku cuma ada skit ja rasa sayang...jadi aku nak simpan rasa tu btol2...takmau guna...sbb tu aku ssh nak ckp aku syg kat org...[maafkan pemikiranku yg agak tak dalam masa tu]...huhuhu...tapi sebenrnya apa yg aku fikir tu salah...lagi byk kita sygkan org...lagi byk rasa syg yg akan kita rasa...klu tak salah aku salah sorg motivator pun ada ckp gak...klu kita nak org syg kita, kita kena la sygkan org...that's what im doing rite now...aku nak dia sygkan aku sbb tu aku sygkan dia...he...oppss...actually aku ckp ni secara general...boleh diaplikasikan oleh sesiapa sahaja kepada sesiapa sahaja k...nge~~...



Sejak dua menjak ni...[bak kata en.abg..sejak2 ada call name ni]...aku rasa mcm semakin manja lak...[malu nak ngaku]...huhuhu...nape ek...aku pun tertanya-tanya gak nape...adui...parah2 klu camni...jenuh beliau nak melayan karenah aku...bygkan la klu diri sendiri pun pening org lain apatah lagi...cumanya...beliau sgt2 bersabar...tak pernah marah...[sampai kadg2 tlg marah diri sendiri bg pihak]...aku bersyukur utk itu...



Surprisingly...aku mula selesa dgn 'panggilan' tu skrg...walaupun baru spluh hari penggunaannya tapi aku dah mula rasa selesa...masa mula2 hr tu tersgtlah kekok...[nasib baik skype leh edit msg]...huhuhu...klu tak mungkin aku dah diisytiharkan muflis skrg...nge...hope rasa selesa tu akan ikut aku esok...he...



Mata dah mula layu...selimut pun dah panggil...itu ertinya...aku dah nak tido...
nite all...



Wassalam...



...semakin hari semakin sayang...

0 comments: