BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 20, 2011

...apa yg aku rasa...

Assalamualaikum...



Adakah anda setuju kalau saya katakan bahawa blog ini sedikit jiwang gaya penulisan penulisnya...huhuhu...klu anda bersetuju saya selaku penulis blog ini juga bersetuju...huhuhu...


Actually aku baru lps baca balik beberapa entry sebelum2 ni...[mula baca ok lagi dah baca beberapa terasa muka mula bertukar sedikit demi sedikit kehijauan]...huhuhu...mungkin faktor sekeliling mempengaruhi aku utk berjiwang kot...[mungkin]...


Tapi berbalik kepada tujuan utama blog ni dihasilkan...aku rasa tak salah kot nak berjiwang kat sini...sbbnya tujuan aku buat blog ni sbnrnya utk meluahkan apa yang aku rasa...klu aku sedih, entry aku akan sedih...kalu aku happy, entry aku pun akan happy...begitulah juga dgn jiwang...[klu rajin bolehla buat kesimpulan sendiri]...nge~~


Urm...aku sbnrnya dok tggu time nak tido...rasa cam nak tido awal je mlm ni...selalunya klu tak tgh malam takdenya nak tido...[kenapakah]...jeng jeng jeng...jawapannya hanya aku yang tau...huhuhu...


Dan akhirnya...masa yg ditunggu dah tiba...closing time...he...jumpa lagi di lain masa...insyaAllah...


Sebelum tu nak share something ngan semua...


"setiap yg berlaku pasti ada hikmah disebaliknya"


Renung2kan dan selamat beramal...


Wassalam....



...mungkin kehilangan akan mengajar kita ttg betapa pentingnya sesuatu itu...

0 comments: