BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 16, 2008

Letih...

-aku rasa letih jadi aku-


-aku nak jadi bukan aku-


-apa pun tak pe, janji bukan aku-


-aku nak jadi burung,

aku nak terbang bebas di udara,

aku nak terbang cari seseorang-


-aku nak jadi bintang,

dan temankan bulan bila malam,

walaupun malap sentiasa bersinar-


-aku nak jadi sungai,

yang tak berhenti mengalir,

ada ikan berenang kat dalamnya-


-aku nak jadi pokok,

berbunga bila tiba musimnya-


-aku nak jadi tasik,

yang sentiasa tenang,

hanya sesekali berkocak bila diusik-


-tapi...


-aku bersyukur jadi aku-


-sbb aku adalah sebaik-baik kejadian yang dijadikan Allah-


-aku ada orang yang sayangkan aku-


-aku ada orang yang aku sayang-


**otak serabut sbb tu pk bukan2...hehehe...

0 comments: