BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, September 15, 2008

::QuE SeRa,SeRa::

Que sera,sera...
Whatever will be...will be...
The future's not ours to see...
Que sera,sera...
What will be...will be...
Tadi aku ada gi satu kedai buku...pas satu satu novel aku bc sinopsis dia...tapi tak beli pun...huhuhu...dalam banyak2 sinopsis tu ada la satu ungkapan cam kat atas tu...klu tak silap aku tu lagu...bila aku tgk je ungkapan tu aku tersedar something...
Selama ni aku cukup takut tuk berdepan ngan masa depan...dgn kata lain aku lebih suka hidup dengan hidup yang dah berlalu...sbbnya aku takut masa depan tak sama dengan apa yang aku harapkan atau bayangkan...tapi aku salah...
Aku selalu menyesal dengan keputusan yang aku dah buat atau dengan apa yang jadi kat aku...pastu mula la nak salahkan diri sendiri...huhuhu...whatever will be,will be...
Whatever will be,will be...The future's not ours to see...apa yang akan terjadi pasti akan terjadi...so, walau macam mana takut pun aku ngan masa depan aku mesti hadapi...walau macam mana menyesal pun aku dengan sesuatu, whatever will be,will be...lgpun masa depan bkan sesuatu kat tangan kita...
Ada hikmah atas sesuatu yang terjadi...take it positively or negatively depends on u to make a decision...
-your future is in your hand-

0 comments: