BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 10, 2009

::PILIHAN

Aku sendiri tak paham ngan diri aku ni...esok last paper tapi still malas nak study...last paper tu okla leh je abaikan...tp yg buatkan aku nak marah kat diri aku sendiri ni sbb aku ni tak pandai nak hargai kesenangan yang diberi...maksudnya...esok last paper dan last paper esok bkn ja lecturer dah bg ala2 tips soalan...siap leh bwk masuk nota lg...tapi...still tak pandai nak hargai...cuba la rajin skit wahai anak Adam a.s....hmmm......


Lupakan kejap pasal exam last esok....ada something yg btol2 bothering aku skrg ni...tak tau camne nak wat keputusan...perlu ke aku pergi...klu aku pergi ape consequences nye..and klu aku tak pergi ape akan jadi...aku paling benci bila terpaksa memilih...waaaaaa...kenapa di saat ni....


::LEBIH BAIK TIDAK ADA PILIHAN DARIPADA TIDAK TAHU UNTUK MEMBUAT PILIHAN::

quote kat atas dah cam sinonim ngan aku sejak akhir2 ni...smpaikan rasa cam nak ubah je...hmm..ubah kepada...


::LEBIH BAIK ADA PILIHAN SUPAYA KITA BOLEH MEMILIH YANG MANA TERBAIK::

atau...

hmmm....ape la yang aku merepek ni...ntahla kadang2 untuk membuat pilihan yang terbaik itu terlalu sukar...kerana kita tidak akan tahu itu yang terbaik selagi kita tak membuat pilihan...


...semakin hari semakin banyak pilihan yang perlu dipilih...

0 comments: