BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, November 7, 2009

ubat penahan duka...


Setiap org ada cara untuk mengubat duka...ada yang makan...ada yang tdo...mcm citer korea aku tgk, bila heroin citer tu sedih dia akan buat kek atau coklat...itu cara dia...

Dulu...bila aku sedih, aku suka menulis...tulis apa saja yang ada difikir...dan sambil menulis mesti aku akan mengalirkan air mata...kononnya air mata pengubat kedukaan...tapi bila semakin dewasa...aku still menulis bila aku sedih...cuma bezanya tiada lagi air mata yang mengalir...klu ada air mata pun ia sekadar menitis...mungkin kedewasaan ini membuatkan aku sedar...air mata bukan pengubat kedukaan...ia hanya penahan kedukaan...mcm ubat tahan sakit @ penisilin @ yang seangkatan dengannya(sape amik medic lebih arif)...lps mkn mmg hilang...tp sementara...macam tu jgk dengan air mata...semasa ia mengalir segala kedukaan akan di bawa pergi...tapi smpai bila harus menangis untuk hilangkan kedukaan tu...bygkan klu kedukaan tu mkn masa setaun...setaun ke kena menangis...lebih baik jadi bujang selamat...hurmmm...

...aku ingin btol2 dewasa supaya air mata tidak lagi menjadi penubat duka...

0 comments: