BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 11, 2010

Manusia dan pemikiran...

Baru hari ni aku btol-btol rasa cam nak guna pepatah kat bawah ni:


BANYAK UDANG BANYAK GARAM BANYAK ORANG BANYAK RAGAM


Kenapa aku nak guna??? sebab hari aku jumpa ngan macam-macam orang...dan salah seorangnya buat aku nak menulis sesuatu pasal manusia dan pemikiran...


Aku pelik tol dengan pemikiran manusia yang seorang ni...aku taktau la memang pemikiran dia macam tu atau sekadar nak menguji aku...tapi yang buat aku sedikit bengang ialah cara dia yang boleh dikategorikan tidak menghormati kaum wanita, kaum yang sama yang telah melahirkan, membesarkan, menyekolahkan dan seangkatan dengannya sehingga dia boleh bergelar seorang insan...


Dan tahap kesabaran aku yang tidak setinggi mana ni agak teruji tadi...dan lagi kalau aku tak memikirkan yang aku seorang diri sedang berada di kalangan mereka mungkin aku bagi penumbuk sebiji kot...hehehe...macam berani...ntahla...mungkin ni la cabaran alam pekerjaan kot....


...klu nak dihormati belajarlah untuk menghormati...

0 comments: