BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, July 13, 2011

...LAPTOPKU SAYANG JR...

Assalamualaikum...


hari ni nak buat entry "cewi" leh tak...
"cewi" ngan laptop baru...^_^

*pada sape2 yg taktau cewi tu apa bleh tanya sape2 yg asal dari kedah...he...




ni la laptop baru aku...[gambar ambik kat intenet]
baru 5 hari usia dia...
beli ni pun sbb 'laptopku sayang' dah rosak...:(
tp camne pun aku sayang 'laptopku sayang' tu...
walaupun aku dah dapat 'laptopku sayang jr'...err...
byk jasa2 'laptopku sayang' tu kat aku...
dari aku kat UTM sampai la 5 hari lepas tak henti2 dia berkhidmat utk aku...[ayat poyo]...
assignment, berintenet, berblog...
dan yg paling takleh lupa dia la yg dok teman hari2 aku kat UTM tanpa jemu...
tp klu aku tak tgk cite korea dari malam sampai pg agak2 dia tak rosak lg kot...-.-"


ni dah mcm cite pasal laptop lama ja ni...urm...
ok2 sambung pasal laptop baru...hee...



ni bahagian dalam laptop...
warna putih gak...
tp mak kata lama2 mesti betukar warna...huhuhu...
tapi warna putih ni comel sbb tu aku pilih...
[sape setuju angguk kepala tanpa henti selama 3 min]...hee...


apa gi ek nak cite pasal laptop ni...
nak cite pasal spec2 dia tak berapa nak reti...huhuhu...
so tu je kot buat masa ni...
gpun dah kol 5 lebih...
nak balik dah...



sampai betemu lagi...
daa


wassalam...



...hope jangka hayat laptop ni lebih pjg dari sblm ni...amin...

0 comments: