BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, July 14, 2011

-ORANG BILANG-


Assalamualaikum...



hari ni seharian takleh wat apa2...
kepala pusing...loya asyik nak temuntah ja...
mungkin sbb smlm aku langsung takleh tido sampai pg...
puas dok pejam mata tapi tak lena2 gak...
pastu time nak pi 'sekolah' rasa melayang...
jalan pun tak brp nak btol...


rasanya kena pi check blood pressure ni...
dulu penah gak camni...
bila pi check hipotensi...
[boleh klik sini klu nak info lanjut]


klu bkn hipotensi takkan aku kena penangan najwa yg tgh pregnant kot...
[bak kata housemate]...
klu aku ni suami ke lain gak nak terkena kan...
tp aku rasa najwa pun kalah ngan aku td...
siap kena mkn asam 24jam...
bila tak mkn rasa loya...


sib baik takde keja sgt hr ni...
klu tak taktau camne...
tp takpe...
sakit tu penghapus dosa kecil...
^_^


pastu td tgh dok godek2 hdd terjumpa lagu ni...
lagu feveret dulu2...





-ORANG BILANG-
-wali band-


and i think its time to sleep now...
[klu rasa takmau jadi mcm hr ni lg]...huhuhu...



wassalam...



...there's a time when we need a space...


0 comments: