BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 16, 2011

~UNTITLED~

Assalamualaikum...


2 minggu yang sgt memenatkan...
2 miggu yang membuatkan aku berfikir semua ttg apa yang ingin aku jadi di masa depan...

taktau la...
apa yg aku tau dari dulu lagi aku cuma nakkan kehidupan yang biasa2 saja...
yang normal...

normal bg aku: 
-ada keluarga sendiri yg terdiri drpd suami tercinta, aku dan anak2 yg comel...
-ada kerja yg stabil yg gajinya cukup utk keperluan tak perlu berlebih-lebih...[dgn simpanan ttp tiap2 bln]
-pergi kerja kol 8 dan blik kol 5...[tanpa perlu bwk balik kerja ke rumah]
-setiap hari masakkan mknn feveret suami ngan anak2...
-hujung mggu pi bawak anak2 jalan2...[sblm ada anak pi jalan2 ngan suami dulu]...^_^
-klu ada duit lebih pi becuti...[bkn perkara wajib tp tak salah klu ada duit lebih]
-klu ada masa free nak blaja masak2 buat kek...

tp...
sebagai manusia kita hanya mampu merancang...
Allah yang akan menentukan...


...semoga Allah akan terus pinjamkan kekuatan buatku...


0 comments: