BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 14, 2011

Happy besday to me...^_^

Assalamualaikum...

its my 28th birthday...
so...
Happy birthday to me...
Happy birthday to me...
Happy birthday dear me...
Happy birthday to me...

Alhamdulillah...
dah 28 tahun Allah pinjamkan udaranya untuk aku bernafas di bumi ini...
dah 28 tahun Allah pinjamkan nikmatNya untuk aku rasai di dunia ni...
tak terkira betapa byknya nikmat tersebut...
aku bersyukur sgt2...

walaupun dah 28 taun, tapi rasanya masih terlalu jauh perjalanan hidup ni...[insyaallah klu Allah pjgkan usia]...
masih terlalu byk yg nak dikecapi...
masih terlalu byk yg nak digapai...
terlalu byk perancangan...
cuma sbg hambaNya selayaknya kita hanya merancang tetapi segala ketentuan hanya di tanganNya...

doa aku...
semoga hari2 mendatang membawa lebih keberkatan...kegembiraan...kebahagiaan...buat aku dan semua insan2 yg ada disekeliling aku...

kepada mak...thanks for the wishes...
i love u too...more than words can say how much i love u...

kepada dia yg teristimewa...
syg syg abg gak...syg sgt2...

dan
kepada semua yg mendoakan aku...
aku doakan doa kalian dimakbulkan...
thanks a lot...



maafkan saya yg masih cewi...-_-"



0 comments: