BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 28, 2011

~~OH HAPPY DAY~~

Assalamualaikum...

Alhamdulilah settle dah keja pasal grant tu..
pasni bleh la fokus balik kat keja lab..
tak sabar nak siapkan lab..
pastu abiskan master..
pastu boleh berhijrah ke tempat lain lak..
aku harap ada rezeki aku kat tempat lain..

dah settle keja tu rasa hilang semua tensen2 sblm2 ni...
happy sgt...^_^

and since today is my happy day..
aku takmau marah2..takmau sedih..[tapi sedih gak skit]..
beckp pasal sedih ni..aku pun heran nape yg aku bleh jdi sensitip sgt ni..
takkan sebb dok dgr lagu ombak rindu tu sampai leh menangis kot..-_-"
ada reason lain sbnrnya..
tp takpela left the sad thing behind for today..
because today is my happy day..



sempena happy day ni nak watpe ek hari ni..
umm..
nak mkn nasi ayam penyet..
nak pi shoping2..nak beli selendang..
nak mkn aiskrim..
nak pi barbeque mlm ni...
^_^..


walaupun ada lgi happy day sblm2 ni tapi tak sama ngan happy day hari ni...
sbbnya hanya yang mengalami nasib sama ngan aku ja yg akn faham..hee..


...Alhamdulillah...







0 comments: