BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 2, 2012

WELCOME 2012~~

Assalamualaikum..




walaupun terlambat sehari nak jgk wish happy new year to all...
al maklumlah ber new year kat rumah tak bleh nak update blog...
line tak klia...;)


hmm...
bg aku permulaan taun 2012 ni agak hambar...
mungkin keadaan kesihatan yg tak mengizinkan...
demam and selsema...

hopefully taun ni bakal menjanjikan kebahagiaan, kegembiraan, kejayaan, dan semua yang baik2 belaka buat insan2 yang aku sayang...

dan seperti taun2 sebelum ni...
azam aku ttp sama...
'to be a better man'...

aku juga berazam nak belajar masak...
bila aku gtau mak azam aku yg satu ni mak dgn selambanya berkata
"bkn tu azam taun2 lepas ka"...-_-"...
dan demi mebuktikan azam aku kat mak aku telah berjaya memasak seorang diri di hari new year walaupun tak berapa sihat...konon smgt...hee...
[byk gi kena blaja rupanya]

ttg satu lagi panambahan azam tu tggu berjaya dulu baru aku update kat sini...
wish me luck...^_^...


...semoga hari2 mendatang ttp ada kamu di dalamnya...


0 comments: