BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 30, 2012

new day new look...-_-"

Assalamualaikum...

Tadi masa jenjalan kat blog member aku sorang tu tertengok la background baru dia...terus rasa cam nak tukar background gak...hee...

pilih punya pilih akhirnya background ni jadi pilihan...

camne...nmpk matured skit tak...hee...

***stop cite pasal background***

its been a while not updating...walaupun tiap2 hari melawat blog ni...

sbnrnya ada ja update but most of them went to "drafted" folder...huhuhu...
[bila tiba masanya akan dipublished]

actually aku ni seorang yg suka fikir byk...
jadi sblm nak update pape mesti pk dulu berkali2...
sesuai ke tak...terlalu personal ke...ada org bleh perasan ke klu aku update macam ni dan macam2 lagi persoalan...
sbb tu byknye yg masuk folder draft tu...

klu ikutkan tajuk blog ni aku bleh je nak CERITA semua TENTANG AKU...
tp tak tergamak lak nak citer semua...
takut ti ada plk yg muntah hijau nak membaca...
[cam ramai je yg dok baca kan]...

apepun...
blog ni mmg menceritakan cerita tentang aku...
dan yg berkaitan dgn aku...


...happy readings to all...


0 comments: