BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 6, 2012

makan kerepek = merepek

Assalamualaikum...

eh eh...lupa pulak yg aku ni ada blog...huhuhu...
nak kata bz mmg la bz...
tp takdela bz sampai tak cukup 24 jam sehari...
tp taktau la nape yg malas sgt nak mengupdate blog ni...
nak kata takde yg nak diupdate ada ja...
cuma skill nak mengarang ayat semakin tumpul kot...
maklumla tak practice...
tu la dah berapa kali mak pesan practice make perfect tp taknak gak dgr...
kan dah ssh...huhuhu...


ok la demi tak menghampakan peminat2 di luar sana...[sila muntah hijau beramai2]...
terimalah dari saya...


Tuai padi antara nampak...
Esok jgn layu-layuan...
Intai kami antara nampak...
Esok jgn rindu-rinduan...

[ada kaitan ke]...-_-"


sebelum melabuhkan tirai...
saya rindukan bb saya...
tp saya lg rindukan dia yg bagi bb tu kat saya...[sambil pintal ujung bantal]...

sekian...


...semoga...


0 comments: