BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, May 26, 2010

~~SeNsItIF~~

hari ni cam nak menulis di awal pg...selalu sblm ni tggu agak2 senja...
sepatutnya semalam g tulis [semalam aka kol 3pg]..
tp dek kerana mata yg sdh minta ditutup maka terpaksa la di postpone ke pagi yg semakin cerah ni....


actually aku nak tulis psl smlm...psl conversation aku ngan someone...tp takdela keseluruhannya...just yg ada kaitan ngan tajuk di atas ja la...n semua ptut bersyukur la sbb yg ada kaitan dgn tajuk kat atas tu hanya muncul di akhir2 perbualan...


awak, we've break last night record ni....ayatnya yg aku dah faham maksudnya...ya...jawabku pendek...so, i think i'll stop here...smbgnya lg mungkin igt aku tak faham ayat sblm ni...ok...jawabku pendek...dan masa dia tgh type [kan ada tulis klu org sblh sana tgh type kan] aku pun klut je nak type sama...sblm tu nak tanya skit leh...aku tunggu jawapan...jgn tanya soalan fizik soalan kalukululus or design dah la...aku tersenyum sikit dgn jawapannya...bkn kalukululus la, kalkulus...smpat g aku btolkan ejaan dia [mungkin saja2 wat silap eja kot...huhuhu]...ok back to the topic...dah tak sbr nak out la tu...takde, nak tanya...[masalah aku bila berYM ke ape ke mmg ayat tak pernah pjg...i'm reading...balasnya masa aku tgh menaip ayat seterusnya...did something happened today...something bad ke or something yg boleh wat rasa tak best...aku tggu dia jawab..why...uik ku plk yg ditanya...nothing just asking...aku jawab blik dgn nada yg agak hambar [walaupun tak berckp still leh rasa kehambarannya]...there must be a reason why u asked me that....pjg lak hujah dia...really nothing...aku lak nak cpt2 menoktahkan perbualan ni...we as an engineer will never let work half done or hanging...aku dah fhm maksud dia...dia nak an explanation..dan oleh kerana agak malas untuk mmnjgkan perbualan aku pun jawab...u're a bit serius tonite...btol la sblm ni byk buat lawak...hahahahha nothing la cam biasa je..really..maybe im too sensitif...maybe its all bout work...ya..i should know from the beginning...oh gosh u're wonderful...jawabnya...aku yg kat hujung ni plik smpai bercantum kening...u even can trace that...hmm i can feel it...aku lak jawab...what else u can do...tanya dia...i do nothing la...huhuhu...now u can say bye...:)...ok...bye then...salam...waalaikumussalam..sweet dreams...k u too...but this time not with the white horses...[smpat g perli aku nye status fb...huhuhu]...:)..bye...end of conversation...


apa yg aku nak smpaikan kat sini ialah meter kesensitifan aku ni semakin hari semakin tinggi bacaannya...aku pun heran...adakah kerana faktor usia...[dah tua sgt ke..huhuhu...]..atau faktor lain...


...its ok to be sensitive but not too sensitive...

0 comments: