BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, May 21, 2010

Di satu sudut di hujung dunia....

Di satu sudut di hujung dunia...aku berdiri sambil berfikir...mungkinkah ada seseorang di satu sudut di hujung dunia di sana sama seperti aku...berdiri sambil berfikir...adakah seseorang di satu sudut di hujung dunia sana seperti aku...berdiri sambil berfikir...

Dan aku di satu sudut di hujung dunia di sini...sentiasa tertanya-tanya...adakah ada seseorang di satu sudut di hujung dunia sana sedang menunggu aku yang berada di sini...di satu sudut di hujung dunia di sini...seperti mana aku sedang menunggu seseorang di satu sudut di hujung dunia sana...



Hurm...ape la yang aku buat pagi2 buta ni...buat pening kepala sendiri ja...but the facts is...aku memang tertanya-tanya soalan ni sebenarnya...ada tak seseoarang kat satu sudut kat hujung dunia ni yang tengah menantikan kedatangan aku...kuikuikui...



...tak kisah la camne pun yg penting hidup mesti diteruskan, so go go chaiyok to me...

0 comments: