BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 13, 2010

Meriahnya ujung taun....


Assalamualaikum....


bleh x nak mulakan hari ni dgn berblog [berblog bersama background blog yg baru]...^_^...sbb rasa bosan xtau nak buat ape...[selain berfb]...huhuhu...


dan bila cerita ttg fb..buka2 je pagi td tgk ada lagi wedding invitation...kenapa org selalu buat kenduri kawin ujung taun ek...bleh kata tiap2 mggu mesti ada kenduri...kadang2 seminggu sampai 2 3 kenduri...perasaan membuak2 nak mkn nasi kenduri sblm ni dah bertukar jadi jemu plk...aku sbnrnya x suka sgt pi kenduri2 ni...tp mak selalu kata..."kena la pi, esok rumah kita kenduri xdak sapa nak mai"...tp aku rasa mcm x ja...aku tgk kalau kenduri ja mesti ramai org...x kira la dia suka bercampur ngan org ke x...huhuhu...mungkin mak nak eratkan lagi silaturrahim kot...tmbh2 kalau rumah kenduri tu rumah adik-beradik...


dan bila cerita ttg adik-beradik lak...aku teringat kisah pi kenduri rumah 2 pupu mak kat baling...sampai2 ja tak sempat mak nak duduk lg dah jenuh kena menjawab soalan...maklumla lama x jmpa padahal satu daerah ja...mcm2 soalan keluar...aku and the gang [yue ngan ah] senyum ja byk...serius tak kenal...nama ja duduk satu daerah...bak kata salah seorang drpd mereka yg menyoal "klu jumpa kat baling selisih bahu pun buat xtau ja ni"...huhuhu...aku sokong dia...ye la x kenal kan...dan baru hari tu aku tau, rupa-rupanya ramai jgk 3 4 pupu yang aku ada...



kesimpulannya kat sini...bagus jgk klu rajin pi kenduri ni...at least boleh jgk kenal sape sedara mara yg selama ni kita x kenal...


sekian...terima kasih...


...mulakan hari ini dgn senyuman...






0 comments: