BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 8, 2010

Selamat tinggal...


Assalamualaikum....


Memandangkan mlm ni mlm terakhir aku kat sini...[perak]...aku rasa wajar utk aku mengupdate blog sbg memperingati mlm terakhir aku di sini...[apa berterabur je ayat ni...abaikan boleh]...maklumla tgh sedih nak tinggalkan perak setelah beberapa bulan menjadi negeri aku bermastautin...selamat tinggal perak...aku pasti akan kembali...erk...apo kono eh jang...tetiba rasa semacam je ni...terasa sayang lak nak tggalkan perak ni...byk kenangan sepanjang aku kat sini...pahit manis masam masin kelat tawar...pendek kata semua ada...[kat sini jgkla tempat aku sedar yg aku dah terkena "magik" selama ni]...^_^...sbb tu syg lak nak tggalkan sini...tp xpe...aku pasti akan kembali dalam satu purnama...dah mcm skrip ada apa dengan cinta lak...[sila cubit pipi sendiri kuat2]...huhuhu...tp btol la klu aku nak sedih pun...org2 tua pun kata...tempat jatuh lgikan dikenang...



dan selepas esok...aku akan kembali ke penang...[ayat skema]...he...jumpa balik kawan2 kat sana yg tak berapa nak ramai tu...setiap hari akan pi bs [bilik siswazah]...dok kat meja mengadap laptop sambil menunggu kot2 ada panggilan dari dr column...[gulp..gerun gerun]...rasa x biasa lak...he...tp xpe...aku akan biasakan diri dgn cepat...[ayat pembakar semangat]...



sbnrnya..aku suka sgt bila dpt balik penang...sbb...dkt skit nak balik rumah...tiap2 mggu leh balik...nge~~...lg satu pasni mak dah takyah risau sgt sbb dkt skit...tapi...bila aku kat penang...jarak antara "kami" jadi semakin jauh...[sila jgn gelak bila baca ayat ni]...klu kat perak dkt skit...huhuhu...tp xpe kan...jauh di mata dekat di hati...kan awak kan...^_^...



cukup setakat ni kot...jumpa kat penang lak k....daa....



...di mana bumi dipijak di situ langit dijunjung...











0 comments: