BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, December 31, 2010

~HAPPY NEW YEAR~

Assalamualaikum...



Lagi 2 jam nak new year..so, aku nak wish happy new year buat semua...


selamat tinggal 2010 yang penuh dgn kejutan..kegembiraan..kebahagiaan..penuh dgn kenangan yang akan di bawa ke depan..


bersempena taun baru ni jgk..jomla kita sama2 buka buku baru..buku lama kita tinggalkan..tp jgn buang tau..mana tau ada isi2 kat lam tu yg kita nak guna semula..sbg rujukan ke..[cam nak exam lak]..nge~~


mcm biasa..azam aku nak jadi insan yg lebih baik..buat semua insan2 yang ada kat sekeliling aku..yg terlibat dalam hidup aku secara lansung ataupun tak..pendek kata buat semua la..


klu ikutkan rasa rajin, rasa cam nak buat kronologi hikayat hidup aku sepanjang taun ni..tapi sekarang ni rasa cam nak ikut rasa malas lak..camno..tak dapat eden nak nolong..he..[dah mls ckp je la kan]..tp tak perlu kot..yg ptg semua tu sentiasa ada kat lam hati..nge~~..


rasanya cukup setakat ni utk taun ni..he..see you next year..


akhir kata..


buat mak, abah, abang, yue, ah dan adik..terima kasih sbb selalu ada untuk tie..pengorbanan kalian tie takkan lupa sampai bila2..semoga taun depan akan membawa lebih kebahagiaan buat kita sekeluarga..tie sayang semua..


buat awak..terima kasih for everything..taun ni taun paling bermakna dalam hidup sy sbb ada awak..terima kasih..semoga taun depan akan menjadi taun yg lebih bermakna buat kita..saya sayang awak..


buat sahabat2,kawan2,kenalan,rakan dan taulan..semoga taun depan lebih baik dari taun ini buat kita semua..


SELAMAT TAHUN BARU BUAT SEMUA...


anneyong..


wassalam...


0 comments: