BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 1, 2011

...1.1.11...

Assalamualaikum...



1.1.11...Happy new year to all...


azam taun ni...nak wat entry tiap2 hari...hehehe...leh ke...taktau...kena la tggu ujung taun ni...klu bleh ertinya azam aku tercapai la kan...klu takleh ertinya kena la bawak azam ni ke taun depan lak...he...


azam taun ni lagi...takmau rindu2 dah...erk...bleh ke...mcm tak je...tak sampai sehari dah berjuta-juta lemon rindu camne...kena la postpone azam ni ke taun2 seterusnya...huhuhu...takpun buat je azam lain kan...^_^...kenapa aku buat azam ni ada sbb sbnrnya...aku tak sure ada tak org lain yg tergolong dalam golongan mcm aku ni...bila aku rindu kat sape2...aku mesti nak buat perangai ngan dia...tu klu rindu sgt2 tahap tertinggi la...cthnya...dulu masa aku kat utm...balik kg mmg jarang...kdg2 tunggu cuti sem baru balik...rindu kat mak ngan adik2 toksah kira la...time tu mula la nak buat perangai...mak tipon cakap nak tak nak...pastu nangis...bila mak tanya kenapa taktau nak jawab pe...ye la takde sbb tiba2 je nangis...nak ngaku kata rindu dok bgtau dah setiap hari...bila dah lama2 mak aku pun dah faham peel aku yang tak berapa nak best ni...bila aku buat perangai camtu tau la mak aku yg aku rindu sgt2 kat dia...huhuhu...pelik tapi benar...mcm skrg pulak...aku dah dok dkt ngan mak so, takde la buat perangai camtu lagi ngan mak...aku pun dah takmau lagi buat perangai camtu sbnrnya...[yo lah tu]...tapi...nak buat camne bila dah rasa rindu sgt2 mesti perangai tu dtg balik...[awak...skrg dah tau kan nape]...huhuhu...rasanya azam yg betul aku kena berazam bukan takmau rindu2 dah...tapi...berazam utk meninggalkan perangai yg pelik2 dan berkelakuan lebih matang...saya sudah 28taun taun ni...phew~~...


azam taun ni lagi...nak menghabiskan master sebelum hujung taun...jadi aku kena jadi seorang yang rajin dan berusaha keras...klu tak camne nak habiskan sblm hujung taun...[tak sabarnya[...^_^...


azam taun ni lagi...nak memastikan azam yg kat atas tu tercapai...nge~~...


sekian dulu azam sy utk taun ni...semoga semua2 berusaha utk mencapai azam masing k...da...


wassalam...


...tak sabar nak tukar status ^_^...

0 comments: