BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, January 18, 2011

hold me tight and never let me go...

tak sangka satu phone call dari dia leh ubah hari aku jadi kacau bilau...hari yg ptutnya jadi normal dah jadi tak normal...



serius aku tekejut...sbb sepanjang hampir 2 taun ni...aku tak pernah terfikir akan dapat phone call dari dia dan aku pun tak terfikir utk call dia...bkn sbb benci...jauh sekali berdendam...cuma bagi aku...benda dah lepas takyah la nak kenang2 lagi kan...biar dia dgn hidup dia...dan aku ngan hidup aku...


tipu klu aku cakap aku dah totally lupakan dia...sbb dia pernah jadi sebahagian dari hidup aku...tp aku dah simpan memory ttg dia kat satu tempat yg aku takmau buka lagi...


tp tadi dia dah buka balik memory2 tu...tiba2 rasa sayu...taktau nape tapi yg pasti rasa sayu tu bkn sbb kesal dgn apa yg terjadi...mungkin sbb teringat balik macam mana berakhirnya sebuah persahabatan disbbkan sesuatu yg tak sepatutnya...ntahla...



...aku sgt bahagia dgn hidup aku skrg sbb aku ada org yg aku sayang dan aku tau orang yang aku sayang tu jugak sayangkan aku...


0 comments: