BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, June 1, 2011

Background baru~~

Assalamualaikum~~


Pilih punya pilih last2 background hitam gak jadi pilihan...huhuhu...punya jenuh dok menerai [mencuba] template tapi takde satu pun yg btol2 bekenan di hati...warna dah bekenan design dia plk tak bekenan...design dah cun takde lak warna yg nak...pening2...last2 guna classicnye template...edit skit2...hasilnya...bolehla...huhuhu...


Tinggalkan dulu pasal background blog ni...nak cite pasal facial treatment plk...hee...tadi aku ngan haousemate g buat facial treatment...[tu pun sbb free bayar tips je]...nge...muka mmg rasa fresh tp sblm nak fresh tu taktau byk mana air mata aku kluar...sakit oo masa dia picit nak buang black & white head tu...siap aku request boleh tak klu takmau picit...huhuhu...lagi satu kepala rasa pening...taktau nape...kot masa dia massage muka dia tekan kuat sgt kot...tp yg klakarnya boleh lak masa dia mula2 massage tu aku dok gelak...tak tahan geli...heran dia first time ada org gelak masa buat massage muka...huhuhu...


Pastu biasala dah abis treatment mulala depa promote brg...standard la kan...dan dek kerana aku ni seorang yg mmg mudah termakan pujuk rayu [bab2 membeli brg ni] maka dptlah mereka memperolehi sedikit keuntungan hari ni daripada aku...guess what...aku dah pun terbeli diorg punya produk...pastu dah otw balik rasa cam nyesal lak...padahal mak slalu pesan kat aku sblm beli fikir dulu btol2...dah beli takleh buat pa dah...huhuhu...camne pun hopefully produk tu sesuai ngan aku...^_^...



That's all for today...nak pi try produk baru sat...[ayat cewi]...hee...see ya...daa...



Wassalam...



...moga esok bintang kembali bercahaya...

0 comments: