BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, June 16, 2011

~~bloGGing & gAMe~~


Assalamualaikum...



setelah di tolak di tambah di darab di bahagi di punca kuasa
dan semua2 la yg basic kat dalam ilmu hisab sekolah rendah dulu...
maka...
terhasillah background blog yg baru ni....
[sape suka boleh angkat tgn]...
[sape tak suka takyah angkat pape]...



walaubagaimanapun...
masih terdapat beberapa perkara yg perlu dikaji
untuk memastikan blog ini nampak cantik menarik tertarik kau mmg the bomb...



aku takmau la kat mata aku je yg nmpk cantik kan...
klu boleh kat mata2 yg dok tgk blog aku ni pun aku nak bg nmpk cantik gak...
[walaupun cuma beberapa pasang mata je]...



dan...
aku akan pastikan background ni kekal dalam tempoh agak lama...
sbbnya...
aku spend masa yg agak lama utk memilih mengeditnya...
[terasa seperti membuang masa pun ada gak]
tp takpe...
as long as aku rasa smgt nak memenuhkan blog ni apa salahnya kan...


sbnrnya aku baru pas main game td...
sushi go around by miniclip...
[klu sape rajin boleh try buka dan main]...
best game tu...boleh menguji daya ingatan...
tapi...
aku rasa ada something yg tak kena la...
bila sampai je last day mesti kalah...
heran jgk sbb aku dah buat secepat yg mungkin...
smpai aku tepikir diorg [miniclip] ni sengaja bg kalah ke...
temasuk td je dah bape kali aku kalah...
aku bukan nak kata aku terer...
tp semua resepi2 sushi kat dalam tu semua aku dah igt...
camne leh kalah g...
[nada tak puas hati]...hee...



and...
hari ni last day nora elena..
pas ni takleh dahla nak baca komen2 penuh perasaan kat fb lg pasal cite tu...hee...
okla...nak pi siap2 nak tgk nora elena...
sampai bertemu ya...
daa...



...the beauty of having a lot to do is u'll forget bout the things u dont want to remember...





0 comments: