BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, June 13, 2011

Ku intai cinta dalam rahsia~~

Assalamualaikum...


Tengah baring2 td tiba2 teringat lagu ni...penyanyi dia jeslina hashim...lagu ni slow gila tp best...arakian kenapa aku teringatkan lagu ini secara tiba2 tidaklah diketahui sbbnya...[ntah btol ntah tidak penggunaan arakian tu]...huhuhu...


Actually ada something yg bothering aku ni...aku taktau apa yg aku lihat dan apa yg aku rasa ni btol atau tak...mungkin btol dan mungkin jgak salah sama sekali...tapi seriusly aku tak suka...tapi aku takleh wat pape...apa yg aku boleh buat cuma tgk dari jauh dan mendoakan yg terbaik...aku nak jgk tanya tapi aku ni jenis yg tak reti nak menanya klu org takmau cerita...


Aku pun takmau la suka2 jump into conclusion...tapi sebagai org yg boleh dikatakan agak dewasa [agak ke] aku boleh faham kot apa yg tejadi walaupun tidak secara terperinci...dan klu aku ada kesempatan aku nak je ckp camni kat org tu"boleh dak jgn dok main tarik2 tali ngan kawan sy...sy mmg taktau apa masalah sbnrnya [in case dia tanya aku tau ke apa yg tejadi sebebnarnya] tp...sy tak suka tgk kawan sy mcm tu...boleh dak tolong dia buat keputusan...bkn tolong buat keputusan bg pihak dia...tolong dia dalam dia buat keputusan...sy rasa dia perlukan pertolongan awak"...[berani ke aku]...huhuhu...


Kepada kawan aku tu [klu dia baca entry ni]...if u need someone to hear u, i'll always be here for u...i maybe not a good advisor but im pretty sure that im a good listener...[kan awak kan]...and hoping the best for u...for sure...^_^...


[rasanya cam takde kaitan je ngan lagu kat bawah ni]...mmg takde...huhuhu...


Ku Intai Cinta Dalam Rahsia

Berbisik di dasar hati
Bertanyakan pada diri
Tentang kekasih
Tentang cinta

Haruskah aku menanti
Haruskah tangan ku ini
Menggapai hanya
Ilusi mimpi

Putusnya di dalam hati
Tak mungkin bercantum lagi
Ku intai cinta dalam rahsia
Dan airmata

Mereka sering berkata
Cinta itu milik kita
Tapi mengapa kau enggan
Ucapkan cinta



...u know where to find me rite...


0 comments: