BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 23, 2010

..Sekadar coretan...


Masuk hari ni dah 3 hari aku dok sorg2 kat sini...budak2 rumah semua dah start cuti sem...dan selama 3 hari ni jgkla aku dok teringat pesan2 mak kat aku...jgn lupa kunci pintu...jgn lupa kunci kereta...jgn lupa tutup gas klu guna dapur...jgn lupa tutup iron klu iron baju...[mak tau anak dia mmg pelupa]...klu nak kluar jgn kluar mlm2...klu ada apa2 mtk tolong org sebelah...topup jgn bg takdak...huhuhu...kesian mak...risau...


baru2 ni aku blik aku perasan tdo mak aku tak selena mana...sat2 mak tejaga...kadang2 pukul 4pg dah bgn...dan aku tau nape...mak risaukan kami...mak baca yasin tiap2 pagi utk kami...camne aku tau...huhuhu...aku tau sbb balik hr tu aku jadi pungguk...[perumpamaan mak bg sbb aku asyik dok bejaga ja mlm2 mcm pungguk dok tunggu bulan]...he...siap mak buat aku ni cth yg sesuai utk perumpamaan tu...:D...


byk yg aku sembangkan ngan mak balik hr tu...dan most of them ttg masa depan...aku mtk mak doakan aku...doakan kebahagiaan aku...doakan jodoh aku dgn 'dia' kekal sampai ke mati...doakan kejayaan aku...doakan aku jadi anak yg solehah...dan bila aku mintak mak doakan camtu...mak jawab...mak sentiasa doakan anak2 mak...setiap masa mak dok doakan anak2 mak...huhuhu...terima kasih mak atas doa2 mak selama ni...love u mom...luv u so much...


dan bila dok sorang2 ni rasa rindu lak zaman berkonfrens dulu...walaupun masa berkonfrens dulu aku byk dok jadi pemerhati ja tp aku rasa happy ja bila tgk depa...[pasni klu ada konfrens g takmau la jadi pemerhati dah]...huhuhu...rindu sgt kat gadis2 konfrens yg cantik lagi ayu....ijan...skap...pah...fuz...zura [dah jadi isteri org skrg]...dan jejaka2 konfrens yg macho dan bergaya...[macho ke]...he...faiz [ walaupun tiap2 mlm dok berkonfrens rindu gak camne...nge~~]....din...ard...yus...ijam...min...soton...teringat telatah2 jejaka2 yg suka mengusik sampai ada yg merajuk2...he...rindunya...


hmm...seems like everyone busy with their day...tp aku tau masing2 pun mcam aku...rindu masa berkonfrens dulu...tp mungkin masa tidak mengizinkan...masing2 ada komitmen...takpela...walaupun konfrens dah takde mcam dulu...geng2 konfrens ttp ada...aku harap geng2 konfrens ni akan kekal sbg satu geng sampai bila2...mana tau esok tua2 nak wat reunion ke...he...


...berterima kasih atas kurniaanNya yg tak terhingga....

0 comments: