BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 10, 2010

Kembali...

Kembali beraksi setelah lama mendiamkan diri...tetapi...diam aku bukan bererti aku berhenti...diam aku diam ubi...diam aku diam berisi...nge~~...[mmg berisi pun bak kata alon bagai dipam2...huhuhu]...ok2 sori...before aku proceed, aku nak buat satu pengumuman...



Pengumuman...Pengumuman...Saya HARZIANTIE BINTI HASSAN dengan ini mengisytiharkan bahawa saya...[ops sori...xleh isytihar lagi la sbb x mintak lg kebenaran orang lain yang terlibat dalam pengisytiharan ni tok masukkan nama diorg...sori ek nanti smbg isytihar boleh...he...]...


Rasa cam smgt lak nak menulis dgn erti kata lain menaip...mungkin sbb dah lama tak menaip kot...tp tak jgk...walaupun aku tak menaip di sini...tp aku menaip di tempat lain...di fb contohnya...di skype pun sama...jadi smgt tu dtg bkn sbb aku dah lama tak menaip la kan...hmm...sbb pe ek...aku tau sbb pe...sbb dah lama aku tak mencurahkan idea2 bernas dalam bentuk tulisan di blog...[ni bkn masuk bakul angkat sendiri, ni adalah ayat pembakar smgt]...*wink*...


Rasa [rasa lagi] cam byk sgt nak tulis...mostly ttg aku la...ttg aku yg sedang melalui sesuatu yg baru dlm hidup aku...ttg aku yg tgh berusaha tok sesuaikan diri dgn sesuatu yg baru tu...ttg aku yg kdg2 cam terkena culture shock pun ada...ttg aku yg dah mula berfikir nun jauh ke hadapan...ttg aku yg aku rasa semakin hari cam semakin dewasa [btol la.. x caya sudah]...he...mmg byk yg aku fikirkan ttg aku sejak akhir2 ni...


Tapi...aku byk jgk terfikir ttg mak...ttg mak yg tak jemu2 bagi smgt...ttg mak yg tak jemu2 risaukan aku...ttg mak yg setiap hari mendoakan aku...ttg mak yg x pernah merungut dgn aku yg mcm2 ni...ttg mak yg selalu igtkan aku bila aku lupa ttg sesuatu...ttg mak yg sentiasa percaya aku boleh...ttg mak yg sentiasa cuba bg yg terbaik...ttg mak yg semakin hari semakin bertambah usianya...ttg mak yg smptkah tuk aku berbakti padanya nanti...huhuhu...terlalu byk untuk difikirkan bila ia berkaitan ngan mak...


Dan...aku pun byk gak fikir ttg dia...ttg dia yg kini muncul dalam hidup aku...ttg dia yg byk memberi warna dalam hari2 aku...ttg dia yg mengajar aku untuk jadi aku...ttg dia yg juga percaya aku boleh...ttg dia yg sudi berkongsi byk perkara...ttg dia yg selalu sedarkan aku dr mimpi dan igtkan aku ttg realiti...ttg dia yg tunjukkan aku arah mana aku nak tuju lepas ni...ttg dia yg aku doakan akan bersama selamanya...dan bila berckp ttg dia, aku hanya mampu berdoa...selebihnya Dia lebih mengetahui akan sesuatu...




...titik...




0 comments: