BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, October 26, 2010

DuLu VS sEkArAnG

Anneyonghaseyo...[hi]...joh eun achim...[good morning]...



Sambil2 menunggu technician yg tak kunjung tiba...[janji kol 9.30]...aku rasa harus untuk aku mengupdate blog ni yg dah 2 hari tak diupdate...but the exact reason to update this blog is because of last night...


semalam...


walaupun semalam aku bercakap ngan dia seperti biasa tp aku rasa mcm aku tak becakap pun ngan dia...pantang diam mesti fikiran aku ke lain...nak recall balik apa yg dickpkan smlm pun ssh...klu igt pun skit sgt...kesian dia...[mintak maaf ek awak]...mesti dia pun heran tgk aku smlm...


hmm...kalau dulu bila ada sesuatu yg menggangu fikiran aku, aku lebih suka diam...klu boleh langsung takmau bercakap...takmau bercampur ngan org...sbb aku tak pandai nak sembunyikan perasaan aku...aku mungkin masih tersenyum tp org bleh tau tu senyum paksa...aku still boleh gelak2 tp org boleh tau gelak aku tu gelak buat2...mungkin org yg rapat ngan aku tau peel aku ni...aku jenis yg tak pandai nak berkongsi masalah ngan org lain...[kecuali mak]...bukan sbb tak percaya...tp aku sendiri yg rasa tak selesa...[selfish kan...tak fikir org di sekeliling mungkin risaukan kita bila tgk kita camtu]...huhuhu...



tp tu dulu...sekarang dah tak boleh mcm tu...walau macam mana nak diam sekalipun aku still kena ckp...aku dah takleh selfish lagi dah...sbb aku dah ada dia...kalau boleh aku taknak dia ssh hati...taknak dia risaukan aku...aku akui mmg ssh nak beckp bila aku rasa aku takmau bercakap...mungkin dah terbiasa camtu...tp aku akan cuba buang peel tu...aku kena blaja lg how to share sbb life is about sharing kan....



...rupanya berdua adalah lebih baik...

1 comments:

the Jackal said...

bile nak cite tentang rindu mak nie acik..??asik rindu orang laen jek..~