BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, October 14, 2010

...PRICELESS...


hi...long time no see...[ ayat standard bila dah lama tak update blog ]...dah seminggu...dalam seminggu ni mcm2 peristiwa dah berlaku...n the most memorable day adalah hujung mggu ari tu...best sgt...its like a dream comes true...[ sambil menaip ni dok teringat2 je ]...he...thanks to all especially 'someone' yg menjadikan hujung mggu ari tu the most memorable day in my life...[ tq awak...really appreciate it ]...walaupun ada moment2 yg boleh menghentikan jantung buat sedetik tp still rasa best sgt...will keep the memory till the end...:D...


tp yg merunsingkan fikiran aku ni ialah, walaupun byk yg berlaku sepanjang seminggu ni aku jadi cam takde idea nak menulis dgn erti kata lain menaip untuk menghasilkan entry baru...


agaknya kan apa yang kita rasa menyumbang tak kepada lahirnya idea tok mengupdate blog...sebelum ni aku rasa sgt menyumbang...tp sekarang mcm dah tak menyumbang...hmm...klu dulu, bila rasa happy update blog...bila rasa sedih pun update blog...bila rasa kecewa update blog jgk...tp skrg...walaupun ada rasa yg aku rasa tp rasa tu tak plk menyumbang idea tok aku...


mungkin apa yg aku rasa skrg ni tak tersenarai dalam rasa2 yg biasa yg boleh melahirkan idea kot...huhuhu...sbb rasa ni tersgtlah lain...lain sampai menghilangkan semua idea2 yg ada... mcm magik...[ erk...magik ]...^_^...dan kalau ditanya apa yg aku rasa ni mmg ssh nak didescribekan...takde kata yg leh gambarkan apa yg aku rasa sekarang...[ harap takde soalan susulan slps ini...pls...]...huhuhu...sekian...



...nak rasa apa yang aku rasa ni selamanya...


0 comments: