BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, October 5, 2010

This is for you...^_^

Semalam yg penuh rasa...sedih...happy...terkedu...terkesima.. mcm2 la...huhuhu...yang pasti malu tu ada...toksah ckp la...berjuta-juta lemon...ni btol2 malu ni bkn malu-malu tapi mahu...[ harap sgt awak yg terlibat ngan kisah semalam boleh berpura-pura cam takde apa berlaku tp mustahil la kan ]......bleh plk mintak camtu...huhuhu...



Macam biasa...kalau dah namanya aku mesti akan menyesal lepas buat sesuatu...huhuhu...rasa bersalah sgt2...aku tau tak patut aku buat perangai camtu...umur dah 27 taun...[ saya mintak maaf ek awak..mintak maaf sbb...buat awak mengelabah...buat awak rasa bersalah...dah curi masa awak ngan kawan2 awak...mintak maaf klu buat awak risau...mintak maaf sbb perangai saya yg cam budak2...mintak maaf sgt tok semua......dan...saya nak cakap terima kasih...sbb...sentiasa sabar ngan kerenah saya walau apapun yg saya buat...x pernah jemu meyakinkan saya walaupun saya selalu ckp tak boleh...selalu jadi penyelamat keadaan...x pernah melenting...terima kasih sgt tok semua......]




and.....







...mungkin x dpt jd sempurna...cukuplah boleh sempurnakan...












0 comments: