BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, October 23, 2010

...katun n si kecik...

wake up early in the morning n watched cartoon...not a bad idea...dah lama rasanya tak tgk citer katun...biasala cite katun kan selalunya awal2 pg...time2 camtu kalau ujung2 mggu alamatnya mmg tgh enak dilamun mimpi lagi...huhuhu...kalau kat rumah lainla...ada si kecik tukang kejut bgn tido...[ ayat dia selalu guna nak kejut bgn tido 'anak dara tak elok bgn lewat satg takdak org nak masuk minang'...adui...mana la dia dgq ]...huhuhu...padahal ada sbb dia kejut tu...kalau bkn sbb nak ajak pi beli nasi lemak atau roti canai mesti sbb nak suruh teman dia tgk tv...



masa tu takdak cite lain la nak tgk...mesti tgk katun...walaupun dah berulang2 citenya still dia tak jemu...kadang2 tu siap dia plk jadi tukang cerita...lepas ni macam ni...lepas tu macam tu...ertinya kalau aku tak tgk pun aku tau jalan cerita dia mcm mana...he...dah namanya budak2 kan...seronok sgt kalau dpt tgk cite katun...[ siap hafal lagi intisari rancangan katun...mmg tabik spring la ]...he....


dan ada kisah yg aku takleh lupa pasal si kecik ngan katun ni...masa tu umur dia dalam 2 taun camtu...tiap2 malam mesti dia tejaga pastu menangis...sampai tak tau nak buat camna...kebetulan satu mlm tu aku tgh tgk cite shrek...dgr dia menangis aku pun pi la ambik dia kat lam bilik dukung bawak pi dpn tv...sampai ja depan tv tgk cite shrek dia stop menangis...lepas2 tu tiap kali dia menangis ja pasang cite shrek...[ ah sudah xkan tiap2 mlm kena pasang shrek tp tu la yg terjadi ]...huhuhu...klaka lak bila igt balik...


[ rindu lak kat si kecik yg tgh bz study tok exam...huhuhu...sampai takleh nak ckp tepon ]...boleh plk time aku call nak cakap ngan dia, dia kata dia tgh sibuk study...nanti2 bila2 dia tak sibuk baru call balik...phew~~...aku dulu study gak takde la smpai takleh cakap tepon...try kalau aku kata aku ada beli something utk dia...mau lupa kata tgh dok study...kalau ada depan aku ni mmg dah kena gigit...geram....huhuhu...


hmm...apa lg ek nak cite...tu je kot...he...rasanya cukup stkt ni...sekian...semoga bertemu lagi di lain masa...^_^...



si kecik di zaman muda...nge~~..


...x sabar nak tunggu cuti sekolah...



0 comments: