BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, October 2, 2010

~S.O.M.E.T.H.I.N.G~


cuba teka nape aku masih di sini...[ di sini ertinya di blog ni ]...he...satu je sbbnya kalau pepagi buta camni [ kol 4 kira buta kan ]...tak lain tak bukan...xleh nak tido...huhuhu...actually dah tido tp asyik tebangun je...maybe sbb bertukar tempat kot...[ dari penang ke perak ]...tp rasanya tu bukan the main reason kot...nge~~...ada sbb lain ni...[ missing something ]...huhuhu...something yg tiap2 mlm aku dgr sblm tetido...something yg bak kata aku tak sesedap mana tp bolehla...he...something yg kadang2 buat aku rasa nak tersenyum...ketawa tu selalu sgt...kadang2 rasa nak menangih pun ada gak...kadang2 tu buat aku rasa takut...geram...neves...something yg kadang2 buat aku terkedu...something yg kadang2 buat aku jadi seorang yg klaka...dan boleh buat aku jadi serius gak...mmg mcm2 la yg something ni leh buat aku rasa...dan mlm ni plk something tu dah buat aku rasa rindu...[ erk...terlebih jiwang sudah ]...he...



...pesanan dari tuan rumah : dibenarkan untuk berjiwang sekali-sekala di blog ini...nge~~


2 comments:

the Jackal said...

tak nampak macam sekali skala pun acik..nie dah tetiap entri..sume jiwang2 neh..

ehem..~~

selamat hari raya..

p/s : takde entri pasal mak dah ke cik..?

Miss Yantie said...

mana da tetiap entry...huhuhu.....

selamat hari raya jgk....

p/s : tgk la entry terbaru saya...^_^