BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, September 29, 2010

...itu aku II...

bgn je tido terus terfikir nak update blog...dapat ilham time tidur...he...



org cakap kalau kita terlalu memikirkan ttg sesuatu sblm tido, boleh terbawa-bawa sampai lam mimpi...aku rasa boleh guna gak teori tu...sbbnya tadi sblm tido aku ada dok pikir sesuatu...bila dah tido boleh mimpi lak benda tu...walaupun bkn sebijik segolek tapi still related...


best gak klu camtu kan...klu rasa nak nek honda accord tp tak mampu nak beli...sebelum tido fokus je pasal honda tu...nanti leh mimpi nek honda...nge~~...takpun klu rasa teringin nak men salji sebelum tido bayangkan diri kat korea time musim salji...[klu takleh bayangkan sila tgk citer winter sonata..:D]...mana tau kot2 leh mimpi dok men salji ngan lee dong wook ke...takke best...[apa la aku dok merepek ni...huhuhu]...dok mamai baru bgn tido tak hbih g kot...he...


sbnrnya...aku bkn nak cakap pasal mimpi...aku nak cakap ttg aku...aku nak sgt jadi seorang yg menenangkan...tak kira pada sapa...nak jadi anak yg menenangkan mak ngan abah...nak jadi kawan yg menenangkan semua kawan2...nak jadi pelajar yg menenangkan cikgu2...nak jadi kakak yg menenangkan adik2...nak jadi adik yg menenangkan abg...nak jadi isteri yg menenangkan suami...[berpandangan jauh..^_^]...tak kira la pada sapa pun...aku nak jadi seorang yg menenangkan...tak kira apa yg aku buat semua menenangkan...cakap aku boleh menenangkan...diam aku pun boleh menenangkan...


tp...dah namanya manusia...tak mungkin mampu untuk menjadi begitu sempurna kan...lgpun ketenangan ni bersifat subjektif...pengertian ketenangan mungkin tak sama untuk setiap individu...contohnya...ada org rasa tenang bila tgk laut, ada org rasa tak...huhuhu...


kesimpulannya...just be urself...ikhlas dalam melakukan sesuatu dan jgn harapkan balasan...



...ketenangan aku ada di situ...



0 comments: