BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, September 15, 2010

U:N:C:E:R:T:A:I:N

Bangun dgn penuh bersemangat hari ni...dgn tekad dan azam yg tinggi...[ada bintang2 kat lam mata]...




Step back...n choose another route...aku berundur bukan sbb jalan yg aku pernah cuba melangkah masuk tu jalan yg salah...bukan...dan tak mustahil satu hari nanti aku akan melangkah balik ke jalan tu...biar masa yg tentukan...dan bila masa tu tiba, dan jalan tu masih di situ aku takkan berpatah balik lg...dan klu jalan tu dah tertutup untuk aku, aku redha...letting go doesnt mean giving up...its mean accepting that something weren't meant to be...[nak cite skit psl quote ni...aku jmpa ni kat lam TBOW...dia nye full quote camni...I've learned that things change, people change, and it doesn't mean you forget the past or try to cover it up. It simply means that you move on and treasure the memories. Letting go doesn't mean giving up... it means accepting that some things weren't meant to be." n aku ambik yg hujung ni skit n ltk kat status fb...sekali quote ni rupanya favour by someone..huhuhu...terambik favourite quotation org]...tapi takpe kan bak kata someone yg lain...sharing is caring....^_^



dont ask me what and why is this all about..its not that i dont have the answer but i choose not to answer.....:D...



Lets the priority come first...[nmpk kan sticky note kat desktop..nge~~]...ada misi yg perlu dilaksanakan dan kena pastikan misi tersebut berjaya dgn jayanya...lets nothing stop u...go go chaiyok......dont ask me how...sbb di mana ada kemahuan di situ ada jalan...[bersemangat waja]...




Aku percaya Allah dah tetapkan yg terbaik untuk aku dan untuk semua hamba-hambaNya...




...semoga jalan yg kabur tu akan tetap di situ...






0 comments: