BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, September 27, 2010

t.e.n.a.n.g

hi...long time no see...rindu tak [ saya rindu...^_^ ]...huhuhu...dah 6 hr tak update blog ni...mcm2 nak cerita...tp tak tau tercerita ke tak...



actually bru blik dr kampung...serius ckp balik kampung is the best thing bila hati rasa cam tak tenang ke...gelisah ke...risau ke..runsing ke...[ pendek kata bila perasaan rasa tak enak...panjang kata lak bila perasaan rasa tak enak disbbkan sesuatu yg tak suka kita rasa terpaksa kita rasa..cukup panjang tak...he...]...dapat tgk muka mak pun jadi la...terus rasa tenang je...tu blom dgr mak becakap lagi...


tp aku blik ni bkn semata2 perasaan yg tak enak yg aku rasa...kebetulan...dan aku bersyukur atas kebetulan tu...he...


bila aku bgtau mak ttg perasaan kurang enak tu...mak cakap...kita takkan menghargai apa yg kita ada sampaila benda yg kita ada tu hilang dr kita...erk...btol ckp mak...mungkin penghargaan yg aku bg masih tak cukup kot...sbb tu aku rasa perasaan kurang enak tu...kan kan...[ someone pls say no...nge~~ ]...


tp...sekurangnya aku kena bersyukur...sbb perasaan kurang enak yg aku rasa ni dah menyedarkan aku ttg sesuatu...sesuatu yg selalu aku nafikan...cuba untuk berlari sdgkan kaki dah tak berdaya untuk terus berlari...[ bunyik cam serius je kan...mmg serius pun...huhuhu...]...


apepun...hargailah apa yg kita ada supaya takkan ada rasa sesal andai suatu hari kita kehilangannya kerana apa yg kita ada ni mungkin untuk sementara bukan untuk selamanya...




...dihargai kerana menghargai...


.....




wajah yg mampu menenangkan perasaan tak tenang...luv u mom...^_^






2 comments:

'NuReeN' said...

ibu mmg pembawa semangat & tempat luah perasaan jgk kan.. ;)

Miss Yantie said...

aa...btol3...sokong hundred percent...:D..