BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, September 18, 2010

...sebaris kata sejuta makna...

Kalau hari nak hujan, saya akan usir awan mendung tu untuk awak...phew~~..nmpk simple tp kalau dpt ayat camni mau melekat kat lam hati...silap haribulan boleh terjatuh cinta kat sape yg bg ayat camni [hmm...kalau la semudah tu utk jatuh cinta konfem tak senang hidup ahli2 pujangga cinta sbbnya ramai yg terjatuh cinta dek penangan madah2 cinta diorg]...tp tak mustahil kan...when it comes to heart n feeling everything can be possible....



aku suka ayat tu bkn sbb aku tak suka hujan..[ suka sgt tmbh2 time kecik2 dulu, pantang hujan je mesti ajak abg main hujan walaupun tau abg semput...huhuhu...kenangan ]... lgpun hujan kan rahmat...tapi maksud di sebalik ayat tu yg buat aku suka ayat tu...ada unsur2 protective kat situ...seolah-olah dia ckp...awak jgn risau, sy takkan biarkan awak menangis...awak jgn risau, sy akan selalu ada untuk awak...dan byk lagi la yg aku boleh interpret dr ayat tu..ikut pemahaman aku la, tp klu bkn tu maksud di sebaliknya ertinya aku kena ambik blik paper pemahaman bahasa melayu SPM...nge~~...[ start dah melalut...biasala badan cergas minda cerdas ]...he...


actually ayat ni aku pinjam dr citer hindustan yg aku tgk td...dah namanya hindustan kan mmg la dianye skrip sgt indah...tak ambik kira lg lagu2 yg diorg nyanyi kat pdg penuh ngan bunga2 ...sampaikan kdg2 leh termimpi diri sendiri yg jdi heroin...huhuhu...[ sila tgk cermin skrg ]...


kalau ikutkan hati, setiap org mesti nakkan yg indah2 je...[ tak tau la kot ada yg tak suka yg indah2 ]...tp yg pasti sebagai manusia, kita kena berpijak di bumi yang nyata...realiti selalunya tak seindah fantasi...


bak kata org tua2...ikut hati mati...ikut rasa binasa...




...ptg yg penuh dgn senyuman...tq to someone for being so sweet...

0 comments: