BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, September 15, 2010

-FB-

hari ini dalam sejarah...he...masuk kali ni dah berapa kali aku update blog ni...,jap nak kira...ok...masuk kali ni dah 4 kali aku update blog utk hr ni sahaja...[kpd mereka sudi jadi follower, mintak maaf klu bahagian updates kalian penuh dgn berita ttg blog ni]...huhuhu....




tp nak wat camne,time2 ni la byk lak perkara yg menyumbang kepada lahirnya idea2 hingga membolehkan jari jemari bak tombak serai [erk...masuk troli tolak sendiri..he] ni menari-nari keriangan di atas keyboard...jari2 bak tombak serai ni yg bersalah bkn saya...nge~~...



tgh aku dok sibukkan diri yg tak sibuk dgn mengupdate status kat fb, tiba2 dpt msj kat fb...add saya kat ym bleh chat beserta email...erk...biar bnor ni...saya mmg tgh bosan, tp tu tak bermaksud saya sdg mencari org untuk berchatting...sbb saya dah ada org yg selalu berchatting ngan saya...[tapi mlm ni dia sibuk]...huhuhu...dan saya taknak la menyibukkan lg dirinya yg tgh sibuk tu...[dok diam2 kat tepi]...



yg peliknya aku tak kenal plk empunya bdn yg menghantar msj tu walaupun dia ada dlm fren list fb aku...bila masa aku add dia aku pun tak tau...huhuhu...kelebihan fb...fren list yg dipenuhi oleh fren yg tidak dikenali....fb oh fb......




...dah masuk hr baru so, ni entry first for today...:D...



0 comments: