BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, September 15, 2010

....dewa vs dewi....


baru je lpas blogwalking...[dek kerana kebosanan tahap dewa ditemani kesunyian tahap dewi]...huhuhu...best blogwalking ni...tmbh2 klu jmpa lak blog yg mmg kena dgn jiwa...lps satu satu entry baca...sampai tak sedar dah abis rupanya...^_^...



dlm byk2 blog aku lawat td...ada satu blog tu mmg buat aku gelak sampai kluar air mata...lawak sgt...tefikir gak aku camne la tuan punya blog ni leh ada idea tok buat org gelak guling2..dan aku perasan sesuatu...selalunya blogger lelaki lbih byk idea tok buat crita2 lawak ni...dan blogger2 perempuan lak lebih serius dan beremosi...[aku termasuk ke..nge~~]...




pastu dlm dok bejalan2 tejumpa lak satu blog ni...best jgk...walaupun takde crita lawak yg boleh buat aku gelak guling2...tp aku keep on reading...dont know why...mungkin sesuai ngan jiwa aku kot...he...aku suka blog yg menceritakan perihal blogger tu sendiri...and blog ni adalah salah satu daripadanya...




dah takde lagi blog aku nak jalan2, last2 aku di sini...melawat blog sendiri...:D...


......


ptg td time aku kluar, baru aku perasan sunyi giler taman ni...sbbnya kebanyakan penghuni taman ni student uitm...diorg cuti sampai ahad ni...camne aku tau, sbb semua housemate aku adalah bdk2 uitm...



kesimpulannya, aku akan merasai kesunyian tahap dewi ni sampai hr ahad...kepada blog2 yg masih belum dilawati, nantikan kunjungan aku...sekian terima kasih...





...dok sorg2 camni sesuai tok mantapkan vokal yg tak berapa nak mantap...nge~~






0 comments: