BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 21, 2010

...saje2...

ni adalah entry saja2...he...gmbar2 ni aku ambik sbb td terbesiap awal nak g lab....smbil dok ngadap laptop smntara dok tggu masa berjalan, teringat lak lama tak tangkap gmbr sendiri ngan laptop byk2 pastu simpan wat penuh folder...nge~~...


salah satu gmbr aku tak senyum...n aku tak suka tangkap gmbar tak senyum...huhuhu....



awat tembam sgt ni...huhuhu...



aku ngan bear yg dipinjamkan si kecik...nmpk comel lak kat lam gmbr...[ambik aura comel aku la tu]...nge~~



mesti ada gak gaya peace....he..walaupun org dah tak buat gaya camtu, aku ttp akan buat....:D....



gmbr syok sendiri...mmg syok...he...sape2 yg tak penah try ce try sekali..pasti nak lagi...:D..



...teringat sesuatu yg boleh buatkan aku tersenyum sendiri...



8 comments:

pakmat cendol said...

sesuatu mende ?

Miss Yantie said...

sesuatu yg x lucu sgt tp leh buat sy tersenyum tiap kali igt...:D...


peace...

pakmat cendol said...

tgh watpe tu ?

Miss Yantie said...

takde watpe...:)

tanya skit bleh..pakmat cendol mana ni ek...tak pnh nmpk pun...huhuhu...

vanilasprite said...

pak mat cendol tu sy la .. huhu

[ jgn lupe singgit ye ]

'NuReeN' said...

amboi... senyum soang2..
bole laaa..... tembam mcm bear la dah bear tu ambik auro comel hg.. hahahaa

Miss Yantie said...

he...kiranya btol la aku comel...;P...

the Jackal said...

hahahaha.....!!


la..la...la..laa.....~