BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, September 27, 2010

-no thing-


dah lewat tapi mata lom ngantok...kesan nescafe ais kot...dah lama tak mnum...bila mnum je camni la effect dia...[padan muka sape suh degil org tak bg mnum nak jgk mnum]...


selalunya klu tak ngantok, aku akan menulis...tp since skrg dah buang hobi menulis aku menconteng la plk...he...penuh dah tempat aku selalu menulis tu dgn contengan2 yg aku tak tau nak ckp camne...pening kepala sendiri tgk...tapi takpe...at least lepas gian nak pegang pen ngan pensel...esok nak beli buku baru...just for menconteng...ok gak idea tu...tutup buku lama buka buku baru...[tak berkaitan..nge~~]


actually aku ni mmg suka menconteng...dr sekolah lg...n terbawa2 sampai ke u...bila boring time lecture mesti automatik tgn aku ni akan menconteng...sebut je jenis contengan apa semua aku dah buat...he...kalau tgk nota2 aku muka depan mmg suci murni...selak je belakang dah tak mcm nota lg dah...huhuhu...nasib baik time kat u lecturer tak check nota mcm zaman sekolah...klu tak mmg aku la org pertama yg akan kena denda...he...


dah puas menconteng...[dah tak tau nak conteng pe lagi sbnrnya]...teringat lak nak update blog yg tak jadi di update awal td...dan aku sedar something...sejak akhir2 ni rasa cam hilang inspirasi untuk mengupdate blog...kenapa tah...lost...jenuh nak memikir idea tok dizahirkan kat lam blog ni...bila dah dpt idea, memikir plk camne nak buat ayat...[klu dulu sejam je tok update blog, sekarang ni berejam-jam...huhuhu]...hope pasni semuanya kembali cam biasa...



...inspirasi, jgn pergi lama2 sgt bleh...


0 comments: