BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, September 20, 2010

konfius~~

dah 2 hr tak update blog...bkn takde idea...ada...cam hari ini...ada idea tp tak tau nape ssh btol nak olah idea tu jadi cite cam aku slalu buat...mungkin sbb permulaan hari yg agak mengecewakan...atau mungkin jgk sbb cuaca yg agak mendung...tak pasti apa sbbnya tp apa yg pasti aku asyik taip padam taip padam apa yg aku tulis...hmmm...mungkin sbnrnya sbb perasaan aku skrg kot...konfius...konfius bila kata hati ngan akal selalu bercanggah....hati kata keep on going...akal kata are u sure wit what ure doing now...hati kata give it a try...akal kata its not something to be tried...hati kata believe in ur heart...akal kata hati pun kdg2 menipu jgk...hati kata give urself a chance to be happy...akal kata sblm ni pun happy kan...hati kata dont be selfish...akal kata u have to be selfish...hmm...konfius....dan kekonfiusan aku bertambah bila something yg aku btol2 tak duga tejadi...kenapa la di saat ni...huhuhu...





...really need someone to lend me an ears...



6 comments:

vanilasprite said...

mencari konklusi dalam halusinasi .. i got a pair of capang ears .. could it help ya ? .. ngee

[ pls note rm2 on ur back page .. tq ]

Miss Yantie said...

mencari kepastian dalam kesamaran...

ur capang ears help me a lot...[thanks to u]


[dalam ni kan boleh, nape kena rm2 plk...huhuhu]

vanilasprite said...

nk sewa telinga .. cari saya .. ahaha

[ tak cakap pn bole kt dlm ni .. tp kalau yg da lepas tu lepas la .. kira yg skang je ]

[ evil laugh ]

Miss Yantie said...

erk...takmau sewa...nak pinjam je...huhuhu...


[kan ckp klu publicnye boleh]


[pouting]

vanilasprite said...

ehehe .. sje testing ..

nk pnjam ? .. beep me up k ..

Miss Yantie said...

ertinya dlm ni boleh la kan...he...

nak...:D..