BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, July 27, 2010

::AKU KENA TERIMA KENYATAAN::

tak sampai 24 jam aku kat sini aku dah mula rasa seram sejuk...cam nak demam pun ada...sebabnya...

>> jarak perjalanan dr sini ke k.ktil jauh dan penasihat aka Pn Zaiton dah nasihat supaya tidak pulang ke kampung setiap minggu...[nape la bdan ni rasa semacam je ni...kena mkn panadol ni...]

>> nak buka fb pun lmbt giler...[kat rumah kat k.ktil lg laju dr kat sini..leh je update status...kat sini bkn kata nak update nak buka pun kena tggu sejam...elok nak update status lama ada lak status bru...kena g klinik esok ni...]

>> ym...ym pun takleh...tak dpt la nak join conference...[tak dpt bygkan kehidupan camni kat sini selama sebulan...terus masuk hospital jawabnya...]...fuz...din...pah...faiz...ijan...yus...ard...ijam...skaf...zura...klu rajin dtg la melawat acik kat hospital...wawawawa.....

>>ni yg pling aku takleh terima kenyataan...nak update blog pun punyala ssh...ibarat berakit-rakit ke hulu berenang renang ke tepian...[ada sesape nak tolong nyanyika lagu gadisku dalam koma tak..sesuai tok situasi sekarang....]


tp apepun...aku kena terima kenyataan ni...

[ala relax la...dulu takde pun benda alah berbentuk bujur ni...tak de pun demam ke ape ke....]>> ayat penyedap hati sendiri....




...tapi aku perlukan dia untuk temankan aku kat sini....

0 comments: