BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, July 18, 2010

::Mak oh Mak::

Balik rumah kali ni byk btol pesanan mak untuk aku...

tie, nanti pi sana jg diri elok2, tmpt org jgn buat sombong....[ok mak, dont worry]

tie, bawak keta jgn laju2, tmbh2 klu ada lori, biaq lori pi dulu, lmbt2 pun takpa..[tu la takut gak kat jelapang tu..]

tie, kat sana nanti telepon mak kerap2 skit...[kat sini pun kerap telepon pa..]

tie, tok pesan klu ada org tahan tepi jalan jgn berenti...[uik smpai pesanan tok pun masuk sekali..mak...mak...klu ada eksiden leh berenti tolong dak]...tak yah la, ramai g yg bleh tolong...[btol gak no, buat jammed ja berenti ramai2...]

tie, henset tu klu bleh biaq la ada kredit sedia, sng klu jdi apa2...[jdi pa mak...]..kot kot la tayar ka pancit...[alrite mak...mak..mak...]

tie, sebelum pi jgn lupa check keta, angin, ayaq, minyak hitam, semua la...[rasanya ok lg...]...takpa la check sekali lg...[mak..mak...]

tie, nanti nak betolak tpon mak dulu...[lambt g la mak nak pi,..mak...mak...]...

dan byk lagi la...dan knp byk sgt pesanan tok aku mggu ni...sbbnya aku nak ke perak mggu ni...dr jumaat petang aku blik, sampai petang td aku nak blik ke rumah sewa...tak terkira byknya pesanan...lepas satu satu pesanan...ada tu yg 2 3 kali pesanan yg sama...aku tau mak risau sgt kat anak dia yg sorg ni...mak..mak..anak mak ni dah besar...dah bleh dikategorikan tua pun...huhuhu...

tp..aku takleh nak halang seorg mak risaukan anak dia...mak aku pesan byk sbb dia syg aku...aku pun saaaaaaayang mak aku...

dan ni lak pesanan utk mak dr anaknya yg comel lg baik hati...tie tau mak risaukan tie sbb takde org yg nak risaukan tie...kan mak kan...mak jgn risau la, nanti2 ada la tu...hehehe...



..klu nanti dah ada org risaukan tie, mak ttp akan risaukan tie jgk kan...

0 comments: