BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, July 28, 2010

::ice breaking::

Best gak bdk2 [sesuai dgn mereka yg berusia spt housemate aku skrg] ni...semuanya suka banyak bertanya...mmg bdk2 yg sdg meningkat naik suka bertanya...proses pembelajaran...so, aku yg tak suka byk sgt bertanya ni [bergantung kepada keadaan] hanya menjawab...lepas satu satu soalan yg ditanya...sbg yg paling senior [bkn taknak mengaku tua tp ada sbbnya...sila bc sehingga habis] aku cuba menjawab dgn sebaik mungkin...:D...

Lebih kurang sejam sesi suai kenal...aku dah kenal housemate baru aku...azie-9bls taun...mira & imah-2satu taun...anis-22taun...[bdk2 zaman skrg...huhuhu...iklan..]...tggl sorg je lg yg aku tak kenal...housemate merangkap roomate...[berdebar ni nak jmpa roomate baru..]

Tgh sibuk kemas brg, tiba2 masuk sesorg yg aku tak kenal...aku dah bleh agak..mesti roomate bru ni...aku senyum kat dia...dia senyum balik...dan bermulalah sesi suaikenal antara roomate lak...

roomate baru : umo bpe ni...??

aku : 27 dah [ slow je jawab ]

roomate baru : bpe..??

uik..ni btol tak dgr ke buat2 tak dgr....

aku : 27 [sambil tersenyum agak tidak ikhlas}

roomate baru : eh, biar btol...nmpk muda...sy igt lebih kurang sy je...[22 taun]

Pastu aku dah tak igt ape g yg kitorg borakkan...[sbb aku asyik igt kata2 dia kat atas tu...[wink wink]


Sila erase memory ttg entry ni klu ia mengganggu fikiran anda atau boleh membuatkan anda bermimpi ngeri....:D:D:D:D...



...sekadar menghiburkan hati yg tgh lara...

0 comments: