BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, July 25, 2010

Pernah tak anda rasa perasaan cam aku rasa ni...perasaan nak bercakap tp tak tau nak ckp pe...he...kalau pernah anda adalah manusia yg normal...[jgn la tanya kenapa]...sbb mereka yg tak pernah berperasaan camtu adalah tidak normal...[maaf klu kenyataan ini tidak benar]...[mintak maaf]...


Since aku tak tau nak ckp pe...[dalam ni klu ckp pun takde nye org leh dgr]...so aku tulis je la...[tulis ke taip]...takpe la apepun...janji smpai apa yg cuba disampaikan...:D....


Semalam aku ada borak2 ngan mak time masak...[mak la masak aku tgk je]...banyak tol perkara yang diborakkan...tapi semuanya berkenaan ngan anak....dari citer ttg anak sedara aku...anak sepupu aku...anak maksu aku...sampai la citer sal anak kawan abg aku...semua berkenaan ngan anak...[macam ada sesuatu yg mak nak sampaikan ni]...semangat tol mak aku bercerita...nasib baik ikan kat lam kuali tak hangus...aku ada gak la nyampok sekali sekala...[try nak tukar topik tp tak bejaya]...suka benar mak aku topik tu...[aku tau la mak tgh rindukan cucu yg sorg tu]...tiba2....


mak : tak sbq nak tunggu tgk anak tie plk ni....

aku : [tersedak sampai tekeluar air ikut hidung]...mak ni...[dah agak aku mesti akan masuk nye la lam topik ni]...

mak : senyum.....

pastu dah takde topik sal anak lagi...

dan masa mak tgh masak tu aku perasan...dah banyak kedut2 kat muka mak...kat tangan mak...aku bukan tak perasan selama ni...tp aku still rasa mak masih muda...mcm dulu2...mcm masa aku sekolah rendah dulu...

dan aku dapat rasakan...sbb kedut2 kat muka mak tu la buatkan mak semakin suka berckp soal tu ngan aku...aku tau mak mula risaukan aku...

dan td sebelum blik sini...[nibong tebal] aku ckp kat mak...mak jgn risau k...insyaallah...mak sempatnye tgk cucu dari anak mak sorg ni...[semoga ALLAH bukakan pintu doa time ni]..sambil senyum...masuk je lam sang kancil aku rasa ada air yg bergenang kat mata ni...[ntah nape ada rasa sebak kat lam dada time tu]...



...Ya ALLAH...panjangkanlah umur kedua ibubapaku...AMIIN...

3 comments:

ALYN said...

semoga semuanya dalam keadaan baik dan impian kedua ibubapa tie terlaksana..... ;o)

Miss Yantie said...

amin...thank you alyn...thanks 4 all the smiles...:D..

the Jackal said...

aaa...speechless...