BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 16, 2010

::AKU SUKA WARGA83::



suka berada di kalangan mereka...[buat aku selalu senyum je...]

suka tgk mereka berceloteh...[walaupun aku hanya tgk..]

suka tengok mereka usik mengusik....[suka sgt..]

suka tgk betapa mereka sgt cuba untuk menghargai satu sama lain...[cth terbaik masa conference..hehehe..kelakar]

suka tgk betapa sportingnya mereka...[menyanyi bila dimintak tok menyanyi walaupun aku tak dpt dgr..aku suka..]

aku suka berada di kalangan mereka...[suka sgt2...]

aku suka warga83...

aku suka.....[jerit kuat2...lam hati la....]



...tahap kesukaan aku dah tinggi sgt ni...

1 comments:

Din said...

ooo..acik SUKA sgt2 ya...acik dok tang sini sengap2 ya..tak habaq pa pun..sabittttt punn..takpa naa..SUKA..SUKA..dan SUKA..tq la acik bagi komen..SUKA naa..!