BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 2, 2010

::REMAJA @ DEWASA::

tak sangka plk dah dkt sebulan lebih aku tak post kat blog ni..pelik tetapi benar...

sbb musababnya tak pulak aku tau...malaskah...penatkah...tiada ideakah...ntahla...

tp walaupun takde post baru...tp aku still buka blog kesayangan aku ni...takut demam ke...sakit ke...pening ke...patutnya blog ni yg kena risaukan owner dia yang ala2 biol ne...huhuhu...

ada something yg berlegar2 lam kepala ni...

sebenarnya...melewati detik2 keremajaan ini buat aku terfikir...ke mana destinati aku seterusnya...masih di sinikah atau akan pergi ke mana...jika masih di sini...akan tetap samakah hidup aku...atau akan ada perubahankah...dan jika di sana pula bagaimana ceritanya...haish mcm nak wat karangan la plk...berbagaimana bagai...


dan menghampiri detik2 kedewasaan itu...menggusarkan hati da perasaan..menyesakkan dada dan minda...memikirkan keputusan dari kewarasan fikiran...bukan ketepatan keputusan yang aku fikirkan...bukan juga impak atau kesan dari keputusan...

cukup dewasakah aku untuk menyelusuri alam kedewasaan ini...atau masih ingin meniti mimpi2 indah terbang di angkasa mencapai bintang bersama dengannya...berenang ke dasar lautan ditemani ikan2 mencari mutiara sebagai perhiasan di tangan...

tapi ada sesuatu yg amat aku pasti...inilah kehidupan...bayi...kanak-kanak...remaja...dewasa...tua...dan...


MATI itu pasti....


...ketetapan yang telah ditetapkan....

2 comments:

'NuReeN' said...

ADUYAIIII... woiiittt apa yg hg dok jiwang ni... aku tau hg ni kesepian ni.. apa kata cr la teman, mana tau trus ke jinjang pelamin.. ;)

Miss Yantie said...

hehehe..lawak la ang ni...slumber je...aku kan mmg suka post2 camni...