BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 5, 2010

hari serba tak kena sedunia....


hari ni hari serba tak kena sedunia ke...ke aku je yg serba tak kena...huhuhu...klu aku je serba tak kena ertinya tajuk entri perlu ditukar ke HARI SERBA TAK KENA AKU...

KENAPA...sbb byk sgt benda yg serba tak kena hari ni...


mula ngan pagi td...ada ke ptut pakai baju terbalik..yg dpn ke blkg yg blkg ke depan...tak patut ganda seratus...dah la siap pakai tudung semua...tak pasal2 kena buka...[aku pun heran camne leh terbalik]...


pastu kat lab...ada la sorg student phd ni dr Indonesia dtg tolong...sekali dia ckp indon aku boleh plk ckp indon balik ngan dia...ngak bisa dong bagai...siap tech lab tu gelak guling2 tgk aku tercakap indon...yg student tu dok tersipu2 je...nak gelak gelak je la...dok tahan2 lak...huhhu...


lpas tu yg ni mmg kesalahan yg sgt tak patut aku buat...yantie...ang dah 27 tahun k...please la...aku g kedai hardware nak beli something tok aku nye alat ujikaji...sampai kat kedai...adik, plier ada tak [dgn yakinnya]...kak nak plier mcm mana ek...ni nak buka nut ni..[sambil tunjuk nut]...hmm kak. klu nak buka nut ni kena guna spanar bkn plier [sambil senyum thn gelak]...aaaaa, aa nak spanar [rasa cam nak telan je nut time tu]...time bayar pun cam tak mampu nak tgk muka adik tu...


mmg hari ni hari serba tak kena aku la....


yantie....what hapen....dah kena syndrom ***** ke....selalunya org yg kena syndrom ***** je yg akan ada hari serba tak kena sedunia ni.....



...i need a treatment...

0 comments: