BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, August 24, 2010



tak sabarnya nak blik...td mak call tanya nak mkn pe ari khamis ni...[mom u're the best]...apa lagi...mula la buat ayat sedih...


aku : ikut mak la nak masak pa pun...[ayat2]

mak : habaq la nak mkn pa...mak buat...

aku : tie rasa cam nak mkn ayam masak kicap ja...tp sambal udang pun nak gak...[tp konon padahal nak dua2]....

mak : takpala camtu...mak buat sambal ngan ayam masak kicap...lagi...

aku : pastu rasa cam nak mkn sayur kobis panjang...

mak : hr khamis ni mak ajak yue pi pekan khamis beli brg...ah pun blik gak...dia nak mkn ikan bakar ngan kerabu tomato...[gulp 3 kali]

aku : jenuh la mak nak masak...[kesian lak kat mak]...

mak : takpa...lgpun semua ada...tok pun nak mai gak esok...

aku : bestnya...tak sabaq nak blik...rindu kat mak...

mak : mak pun rindu gak...tak sabaq nak tunggu tie blik...balik nanti wak keta elok2...jgn laju2...lmbt takpa janji selamat...

aku : ok mak...jgn risau na...tie kan pemandu berhemah...

mak : takpa la na...nak pi dapuq dah...nak siap2 ni..selamat berbuka....

aku : mak pun selamat berbuka...

mak : assalamualaikum...miss u..

aku : waalaikumussalam mak...miss u too...kim salam semua na...


-end-



tak sabarnya...43hrs to go...




...mak kata sabar itu separuh daripada iman...





1 comments:

the Jackal said...

acik rindu mak eh..

manja ngan mak neh..hmm..~

hehehe..~